سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خنداب

حوزه/ کارگاه مهارت افزایی پژوهشی با محوریت منبع یابی ویژه طلاب مدرسه علمیه مهدیه خنداب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز کارگاه مهارت‌افزایی پژوهشی با محوریت منبع‌یابی با حضور حجت الاسلام مهدی صحرایی اردکانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه خنداب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مهدیه خنداب برگزار شد.

حجت الاسلام صحرایی در کارگاه مهارت افزایی و منبع یابی در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران مهدیه خنداب به توضیح و تبیین منبع یابی پرداخت و اظهار داشت: برای منبع یابی در ابتدا باید خوب مطالعه کرد.

وی به ویژگی‌های یک مطالعه هدفمند اشاره کرد و با تأکید بر اینکه مطالعه باید مناسبتی و ذوقی باشد، گفت: برای مطالعه یک کتاب سه بار آن را بخوانید، اولین بار فقط برای لذت بخوانید، دومین بار بخوانید و نکات مهم را خط بکشید و سومین بار نیز نکات خط کشی شده را یادداشت کنید و بین این مطالعه‌ها فاصله بیندازید.

حجت الاسلام صحرایی چند کتاب برای تحقیق و مطالعه بهتره توسط طلاب را معرفی کرد و یادآور شد: کتاب آفتاب ولایت از آیت الله مصباح، راضِ بابا زندگینامه شهیده راضیه کشاورز، کتاب جذبه مشرقی نویسنده حسین سرو قامت از کتاب‌هایی است که مطالعه آن برای طلاب می‌تواند اثرات خوبی را به همراه داشته باشد.

کارگاه منبع یابی ویژه طلاب شهرستان خنداب برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha