دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

نشست بصیرت انقلابی وحماسه سیاسی باهدف آشنایی طلاب با راههای تقویت بصیرت در مدرسه علمیه آخوند همدان برگزار شد.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری حوزه  ،حجت الاسلام والمسلمین  عظیم زاده در این نشست  با اشاره به حلول ماه مبارک رجب گفت : یکی از راههای بصیرت تقوا است  هرچقدر معنویت در انسان تقویت شود خداوند فرقان را به او ارزانی می کند .

حجت الاسلام عظیم زاده با اشاره به  فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری واهمیت آن   در نظام اسلامی  یاد آور شد: باید با معیارهای درست  که برگرفته از دیدگاه بزرگان دین ورهبر معظم انقلاب است یک فرد اصلح را برگزینیم. 

وی  خاطرنشان کرد :   لازمه خلق حما سه سیاسی و اولین رکن آن بصیرت وروشنگری است. 

این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد :باید با تحلیل گذشته نقاط ضعف وقوت دولت ها ی پیشین را استخراج نموده وفردی را انتخاب کنیم که دارای آن نقاط قوت  بوده و از نقاط  ضعف مبرا باشد .

حجت الاسلام عظیم زاده  خلق حماسه از سوی شورای نگهبان رادومین رکن  این حماسه عنوان کردو گفت : شورا نگهبان نیز به دور از هرگونه مصلحت اندیشی وبرا ساس موازین شرعی وقانونی در راستای تایید صلاحیت کاندیداها   به وظیفه خودعمل می کند .

 وی افزود :مردم نیز با بصیرت ودقت نظر اصلح را تشخیص داده وبه عنوان رکن سوم خلق حماسه نقش آفرینی می کنند.   

این کارشناس مسایل سیاسی یاد آور شد:کاندیداها نیز می توانند به عنوان رکن چهارم خلق حماسه  ، حماسه آفرین باشند به این معنا که کاندیداهای با نگاه مشترک    به اجماع برسند.و با  کاندیدای واحد در این عرصه حضور یابند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha