دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

رئیس مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن گفت: بهترین اعمال در ماه رجب توبه و عمل صالح است ، فیوضاتی که در ماه شعبان و رمضان نصیب انسان می شود از ماه رجب منبعث می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بحرینی با اشاره به ایام پر فضیلت ماه رجب ابراز داشت: از امام صادق(ع) نقل شده كه پيامبر ختمي مرتبت، حضرت محمد مصطفي(ص) فرمود: ماه رجب، ماه خداست در غايت حرمت و فضيلت. اگر كسي روزي از اين ماه را روزه بگيرد خداي را خشنود و شعله غضب الهي را خاموش نموده است و دري از درهاي جهنم به روي او بسته مي شود. رجب ماه استغفار امت من است، پس در اين ماه طلب آمرزش كنيد كه خداوند آمرزنده و مهربان است و رجب را (اصب) مي گويند زيرا كه رحمت خداوند در اين ماه بر امت من بسيار ريخته مي شود، پس بسيار بگوئيد استغفر الله و اسئله التوبه.

وی افزود: بهترین اعمال در ماه رجب توبه و عمل صالح است ، فیوضاتی که در ماه شعبان و رمضان نصیب انسان می شود از ماه رجب منبعث می شود.

رئیس مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن یادآور شد: در کتاب شریف من لا یحضرالفقیه جلد 2 ص 56 روایتی از قول امام کاظم علیه السلام آمده است : «رجب نهر فى الجنه اشد بياضا من اللبن و احلى من العسل فمن صام يوما من رجب سقاه الله من ذلك النه» رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب را روزه بگيرد خداوند از آن نهر به او مى‏نوشاند. ...»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha