دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 318617
۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۹

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران از تحصیل 241 نفر در نیمسال تابستانی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی صبایی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در فصل تابستان، گفت: در این فصل، طلاب مشغول به تحصیل در سطح سه (کارشناسی ارشد) در گروه‌های مختلف آموزشی شامل فقه، اصول، کلام، تفسیر، ادبیات عرب، تاریخ ، زبان انگلیسی و مهارت‌های علمی، در امتحانات دروس تخصصی در دو رشته فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی شرکت کردند.

وی گفت: در فصل تابستان 118 طلبه خواهر در رشته فقه و اصول و 123 نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی به شیوه آموزش غیرحضوری مشغول به تحصیل بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به جز رشته‌های فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی، رشته تاریخ اسلام نیز در مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌شود.

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وضعیت طلاب مشغول به تحصیل در مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: طلاب سطح دو که شیوه تحصیل نیمه‌حضوری و طلاب سطح سه که شیوه تحصیل غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند، تحصیل خود را در این مرکز پیگیری می نمایند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 92-91 حدود 22هزار و 500 نمره (شامل نمرات کتبی، فعالیت کلاسی، تحقیق و شفاهی ) طلاب سطح سه در گرایش‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام و تربیت مدرس (رشته‌های فلسفه اسلامی و ادبیات عرب) به ثبت رسیده است.

صبایی اضافه کرد: در فصل تابستان 22 امتحان ویژه دروس مقطع سطح سه از سوی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، امتحانات دروس طلابی که در مقطع سطح دو (کارشناسی) و به شیوه نیمه‌حضوری مشغول به تحصیل هستند و در نیمسال تابستان شرکت نموده‌اند، توسط مدارس علمیه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha