پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

هم‌زمان با هفته بسیج برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و نشست‌های سیاسی در مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) چالوس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد حسن اسفندیاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید حسینی مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) شهرستان چالوس در گفتگو خبرنگار خبرگزاری حوزه در چالوس گفت: هر چند محور اصلی فعالیت‌های یک مدرسه علمیه آموزش، پژوهش و تهذیب است، اما طلاب در کنار این مسائل مهم می‌بایست مسائل پیرامون خود را به خوبی شناخته و تحلیل درستی از مباحث سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا آغاز به کار فعالیت دوره جدید اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح دفتر پایگاه، برگزاری جلسه توجیهی اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری جلسه جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان و حضور پرشور در این راهپیمایی از برنامه‌های واحد بسیج مدرسه علمیه امام صادق(ع) چالوس بوده است.

مسئول بسیج طلاب مدرسه علمیه چالوس، برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول محرم همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی، و اجرای مراسم صبح گاه همراه با ورزش صبح‌گاهی در مدرسه را از دیگر فعالیت‌های بسیج در این مدرسه عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و در راستای اهداف سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری ورزشی و نشست‌های سیاسی را به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha