پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تکیه‌ای

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بر تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر و بهتر اماکن مقدسه به خصوص مسجد مقدس جمکران و آستان قدس رضوی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای در نشست معاون و جمعی از مدیران فرهنگی مسجد جمکران با مدیر تبلیغات و ارتباطات فرهنگی حرم امام رضا(علیه السلام) با تشکر از استقبال و میزبانی خادمین آستان قدس رضوی(علیه السلام)، بر تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر و بهتر اماکن مقدسه به خصوص مسجد مقدس جمکران و آستان قدس رضوی(علیه السلام) تأکید کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ضمن تقدیر از مدیریت آیت الله واعظی طبسی، آستان قدس رضوی(علیه السلام) را مجموعه ای دانست که به برکت امام رضا(علیه السلام) در دنیای تشیع بی بدیل است.

در ادامه حجت الاسلام حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی(علیه السلام) افزود: قرار گرفتن شخصیتی انقلابی و یار دیرین حضرت امام(قدس سره) در رأس مدیریت مسجد مقدس جمکران سبب خرسندی است.

وی افزود: چنین دیدارهایی می تواند همراه با انتقال تجربیات و همکاری های متقابل، به هم افزایی هر چه بهتر و بیشتر بین اماکن مقدسه منجر خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی(علیه السلام) گزارشی از فعالیت ها و خدمات حوزه مدیریتی خود ارائه کردند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha