دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
9 دی

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب گفت : آنچه درحماسه ۹ دیماه رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا خدایی بود.

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در کرمانشاه با گرامیداشت حماسه عظیم حسینی مردم ایران در دیماه سال 88 اظهارداشت : آنچه در ۹ دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا خدایی بود و به هیچ وجه با اراده انسانی میسر و بلکه امکان پذیر نبود.

وی افزود : دقیقا در چنین روزی بود که عاشورایی که در ۱۴۰۰ سال برای این مردم مقدس و مهم بود در فضای فتنه هتک می شود و البته همین حرمت شکنی و هنک حرمت مقدسات دینی آنها را رسوا کرد و اهداف و دستان پلیدشان را برای مردم روشن ساخت .

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب ضمن اشاره به حرکت دشمن شناسانه توام با بصیرت مردمی در عصر فتنه خاطر نشان کرد : با طلوع آفتاب بصیرانه ۹ دی غبار رخت بست و کف روی آب کنار رفت و آب زلال ولایت آشکار شد و مردم با بصیرت و هوشیار و دشمن شناس به میدان آمدند و سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری ولایت فقیه و و تبلور آرمانهای ولایی انقلاب اسلامی را برای تاریخ به ثبت رساندند.

حجت الاسلام موسوی یاد آور شد :حماسه ماندگار ۹ دی بدون شک بی نظیر ترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در صیانت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلابی بود.

این استاد حوزه کرمانشاه، در پایان به ماهیت فوق بشری حماسه ۹ دی پرداخت و عنوان کرد :این دقیقا همان نکته ای است که مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان به آن تاکید داشته اند که در نهم دی ماه اراده الهی دیده شد و گرنه این اموز، کاری نیست که با اراده امثال ما انجام شود ، این کار خداست و دست قدرت الهی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha