یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
9 دی

حوزه/طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی "روز بصیرت و میثاق با ولایت" شرکت فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، ستاد گرامیداشت 9 دی در استان آذربایجان شرقی، برنامه های مختلفی را به مناسبت سالروز 9 دی در این استان تدارک دیده است که طلاب و روحانیون استان نیز حضور فعالی در این مراسم خواهند داشت.

در تبریز مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مردم تبریز در مقابله با فتنه گران، روز دوشنبه(8دی) با عنوان تجمع بزرگ بصیرت دینی با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان رأس ساعت 10 صبح در سه راهی مصلای اعظم برگزار می ‌شود.

برگزاری همایش 9 دی و بصیرت افزایی در دانشگاه پیام نور تبریز، اجرای برنامه ها و نشست مختلف تخصصی در پایگاه های بسیج و مساجد استان از دیگر برنامه های ستاد 9 دی در آذربایجان شرقی است که تمامی این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می ‌شود.

مراسمی نیز ساعت 10 صبح روز سه شنبه(9دی) در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود، آیت الله مجتهدشبستری در این مراسم سخنرانی می کند.

در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز مراسمی به همین مناسبت برگزار خواهد شد، سخنران برنامه دانشگاه آزاد سردار پورجمشیدیان فرمانده سابق سپاه عاشورا و آیت الله مجتهد شبستری خواهند بود، این مراسم روز سه شنبه 9 دی‌ماه رأس ساعت 14 در تالار شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha