شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
9 دی

حوزه/ بصیرت و ولایت مداری مردم در روز ۹ دی، رسالت ما را در صیانت از آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی و حضور پرشور در این یوم الله را بیش از پیش کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، صبح امروز در یادواره شهدای روستای سرج شهرستان مراغه با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ اظهار داشت: این روز تجلی بصیرت، ولایت مداری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی است چرا که ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی با حضور در چنین برهه های حساسی  نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و نظام بوده و خواهند بود.

وی، اطاعت و پیروی از ولایت را همان ادامه راه ائمه دانست و خاطر نشان شد: باید با ولایت مداری و بصیرت راه نهضت سرخ عاشورا را ادامه  دهیم و در این بین تسلیم نشدن در برابر استبکار و نظام سلطه بر مبنای آموزه های اسلامی و راه و منش امام حسین (ع)، همان بصیرت واقعی و ولایی بودن است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در پایان افزود: بصیرت و ولایت مداری مردم در روز ۹ دی، رسالت ما را در صیانت از آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی و حضور پرشور در این یوم الله را بیش از پیش کرده و نباید توطئه دشمنان را برای ضربه زدن به نظام اسلامی در فتنه ۸۸ از یاد ببریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha