سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/ طلاب و فضلای آبادانی از ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دعوت کردند تا با گرامیداشت حماسه نهم دی، یک بار دیگر اقتدار و وفاداری خود به نظام اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، در بیانیه مجمع طلاب و فضلای آبادان آمده است: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تا کنون، جهان همواره شاهد حماسه های مردم متدین ایران اسلامی از تمام طیف ها و گروهها و قومیت ها بوده است که بدون تردید چنین حضور گسترده ای نه تنها نمایانگر وفاداری مردم مسلمان ایران به آرمان امام راحل و شهدای گرانقدر است، بلکه نشانگر اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامی در سایه رهنمودهای امام خامنه ای نیز می باشد.

ملت ایران همواره با حضور در صحنه های مختلف بر پیروی خود از ولایت فقیه تأکید کرده و نشان داده‌اند هرگاه سخن از حفظ حریم اسلام و اهل بیت(ع) است بدون هیچ درنگی وارد عرصه خواهند شد. اوج این حضور را می توان در خروش عظیم مردمی در یوم الله نهم دی سال 1388 مشاهده کرد. حرکت خودجوش و عظیم مردم غیور کشورمان در نهم دی ماه بی تردید برخاسته از غیرت اسلامی برگرفته از محبت اهل بیت(ع) و ایمان به راه حضرت سیدالشهداء(ع) است که در رهبری ولی فقیه عادل و متقی استمرار یافته است .

مجمع طلاب و فضلای حوزوی آبادانی پس از گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک این حضور عظیم ملی، از تمامی مردم عزیز دعوت می‌کند با اقتدا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حفظ هوشیاری و بصیرت و مقاومت راه را بر توطئه های دشمن ببندند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha