سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
9 دی

حوزه/ نظریه «ولایت فقیه» به عنوان دکترین راهگشای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت و عدالت است ریشه در روح ایمان و ولایتمداری مردم دارد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» حوزه علمیه همدان در بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ايران که معجزه بزرگ قرن و تجديد حيات اسلام  نام گرفت، الهام گرفته از نهضت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بر پايه ولايت فقيه که استمرار راه انبياء و امامان معصوم (ع) است، پایه گذاری شده و افتخارات و دستاوردهای عظيم و بی‌بديلی رادر سه دهه گذشته برای ملت انقلابی ايران اسلامی فراهم ساخته است، یادآور شده است: دشمنان قسم‌خورده همواره در کمين ‌اند تا در هر فرصتی از ملت بزرگ ايران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی انتقام بگيرند، اما راه به جايی نخواهند برد.

حوزه علمیه همدان در ادامه تصریح کرده است: نهم دی‌ماه  88 یک بار دیگر به سران استکبار نشان داد دفاع تمام قد ملت از نظریه حکومتی اسلام و تئوری «ولایت فقیه» به عنوان دکترینی راهگشا برای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت و عدالت، ریشه در روح ایمان و ولایتمداری مردم دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در سالروز حماسه 9 دی،  علماء ، روحانیون وطلاب پیمان خود را با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید کرده و همدل و یکصدا بر پیروی کامل از ولی فقیه زمان آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کرده و تضعیف اصل رکین ولایت فقیه را خوش خدمتی به دشمنان اسلام و انقلاب دانسته و آن را شدیدا محکوم می‌نمایند.

حوزه علمیه همدان همچنین با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، تاکید کرده است: حضور با شکوه آحاد مردم در این مراسم، بصیرت ملت را به همگان نشان خواهد داد با حفظ هوشياری، ارتقاء بصيرت انقلابی، اعتماد، اتحاد و وحدت حول محور ولايت فقيه نقشه‌های شوم دشمنان و تلاش آنان برای ايجاد شکاف و تفرقه در ميان صفوف متحد و يکپارچه ملت بزرگ ايران را نقش بر آب  می کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha