سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 341674
۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
شهید

حوزه/ آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی، پس از تشییع پیکر یک مدافع حرم دیگر در حسینیه ثارالله اهواز و با سخنرانی وزیر سایق اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیکر سردار شهید حمید تقوی، که در جریان ماموریت مستشاری در سامرای عراق توسط تک تیراندازان داعشی به شهادت رسید، صبح فردا با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار اهواز تشییع می شود.

همچنین پیش از این، پیکر پاک شهید تقوی در تهران تشییع و سپس برای خاک سپاری به اهواز منتقل شد که فردا پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله موسوی جزایری، در گلزار شهدای اهواز دفن می شود.

لازم به ذکر است در مراسم امروز وداع و تشییع سردار شهید حمید تقوی، امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، سردار غلامپور و سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حسین همدانی، و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، قرار بود مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، اما به دلیل مصادف بودن تشییع این شهید والا مقام با روز ۹ دی، آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی، پس از تشییع این شهید در حسینیه ثارالله اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، وزیر سابق اطلاعات برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha