یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عبدالمحمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: خلق حماسه 9 دی، مانور اقتدار نظام اسلامی در دنیا بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: با وجود گذشت پنج سال از این روز بزرگ، شاهد هستیم که روز بر روز عظمت و اهمیت این حماسه ماندگار الهی بیشتر برای جامعه ما و مردم دنیا شناخته تر می شود.

وی با بیان این که در روز نهم دی، فتنه گران و حامیان آن ها، سیلی محکمی از ملت بزرگ و بصیر ایران خوردند، گفت: یوم الله 9 دی دارای پیام های روشنی در عرصه داخل و خارج از کشور بود و آن هم چیزی نیست مگر تحقق اقتدار گرایی نظام اسلامی و بصیرت مردمی که همواره حامی و پشتیبان نظام و رهبری هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین در ادامه با اشاره به این که حماسه 9 دی هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی دارای ویژگی های کم نظیر و بلکه بی نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی بود، گفت: شعارهای مردم از هر طیف و قشری در این روز به یادماندنی حقیقتا از عمق بسیار ویژه ای برخوردار بود و نشان می داد که مردم ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و رهبری با هیچ کس معامله نمی کنند.

وی یادآور شد: گرچه عوامل فتنه در داخل و خارج کشور با همه توان و سرمایه گذاری خود به میدان آمدند و از همه ابزارهای ممکن برای ضربه به نظام بهره بردند، اما به لطف الهی و در سایه بصیرت مردم راه به جایی نبرده و رسوای عالم شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha