جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولی زاده آذربایجان غربی

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان آذربایجان غربی، با تاکید بر رسالت سنگین رسانه حوزه در انعکاس دیدگاه علما و تبلیغ دینی، گفت: رسانه زبان گویا و تعامل دوسویه مردم و حوزه های علمیه را تقویت و تحکیم بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام مهدی ولی زاده در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه، با ابراز خرسندی از فعالیت «حوزه نیوز» به عنوان رسانه فعال و پویا در جهت بهرگیری از فرصت های تبلیغ و آشناسازی جامعه جهت تعامل دوسویه مردم با حوزه علمیه اظهارداشت: حوزه های علمیه و قشر روحانیت نگهبانان دین اسلام در هر دوره و زمانی هستند که بایستی به تناسب زمان و مکان به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

وی مکتب اسلام را دین طراوت، اعتدال و زیبانگری عنوان کرد و افزود: بیان راهکارهای زندگی سالم، نقش دین در استحکام خانواده و چگونگی ارتباط والدین با فرزند در تربیت اسلامی در قالب به نمایش گذاشتن خانواده های متدین و دین دار می تواند از آثار موفق وجود دین اسلام در زندگی فردی و اجتماعی موثر باشد.

*سلاح علم و رسانه مبانی دین را توسعه می بخشد

وی با بیان تاکیدات رهبرمعظم انقلاب بر ترویج سبک زندگی دینی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این مهم را دریافتند که نمی توان با زور و تهدید بر باورهای ایرانیان غلبه کنند، بنابراین با رخنه در فرهنگ و دین درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم به خصوص جوانان تلاش می کنند، توجه در تعبیرات و رهنمودهای رهبری در مباحث هجمه های فرهنگی بسترساز هوشیاری و بیداری مسئولین و مردم می‌شود چنانکه معظم له خسارت جنگ فرهنگی را سخت تر از جنگ نظامی و فیزیکی عنوان نمودند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی آذربایجان غربی، با اعلام اهمیت رسانه های مجازی در جذب مخاطب از سراسر جهان و تبیین چهره واقعی اسلام خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، حوزه های علمیه توان و قوت بالایی در مبارزه با شبهات اعتقادی، پاسخگویی و اقناع مخاطب در دنیا دارد لذا باید از تمامی ظرفیت ها در مسیر شکوفایی دینی و معنوی بهره برد که یکی از این ابزارها رسانه حوزه است.

*تایید سلامت فرآوردهای گوشتی توسط ناظران روحانی

حجت الاسلام ولی زاده افزود: توجه انسان به غذای طیب، سالم و حلال اثرات فراوانی در روح و جان او باقی می گذارد چراکه استفاده از ذبح غیر شرعی و غیر بهداشتی بیش از 10 نوع بیماری را در انسان متوجه خود می سازد.

وی همچنین بیان داشت: بهره گیری از 28 روحانی به عنوان ناظر شرعی در 28 گشتارگاه استان تضمین کننده سلامت فرآورده های گوشتی حلال و ذبح شرعی هستند که در این زمینه از روحانیون در گمرگ و واردات گوشتی جهت تایید سلامت فرآورده های پروتینی و نظارت بر بهداشتی بودن گوشت های وارداتی استفاده می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha