دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد باقر کریمی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به قدرت تاثیرگذاری رسانه حوزه، گفت: حوزه علمیه حافظ دین و فرهنگ اسلامی است و افزایش قدرت رسانه ای آن موجب تقویت پایه های تبلیغ دین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، در بازدید ازغرفه خبرگزاری رسمی حوزه در نمایشگاه هفتم مطبوعات آذربایجان غربی، با ابراز خرسندی از فعالیت های حوزه در عرصه رسانه ای و حضور رسانه رسمی حوزه در این نمایشگاه، اظهارداشت: غرفه خبرگزاری حوزه احساس معنویت و صمیمیت را به مخاطبان و بازدیدگان خود منعکس می کند و همین آرامش و معنویت را نیز می تواند از طریق انعکاس اخبار و رویدادهای خبری حوزه های علمیه و مراجع عظام به جامعه منتقل نماید.

وی، رسالت رسانه ای در حوزه علمیه را سنگین و مهم دانست و افزود: پرداختن به موضوعات دینی و شبهه زدایی از مسائل دینی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین انعکاس نظرات مراجع عظام، علما و مسئولین حوزه های علمیه نقش بسزایی در آگاه سازی اذهان عمومی جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به قدرت تاثیرگذاری رسانه حوزه در فضای مجازی و مکتوب، تصریح کرد: حوزه علمیه حافظ دین و فرهنگ اسلامی است و افزایش قدرت رسانه ای آن موجب تقویت پایه های تبلیغ دین می شود.

وی، تقویت روند اطلاع رسانی در حوزه را موجب افزایش ارتباط حوزویان با مردم دانست و افزود: بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی و فضای مجازی، حلقه اتصال حوزه و مردم است.

حجت الاسلام کریمی با تاکید بر این که حوزویان باید مفاهیم دینی و اخلاقی را از طریق رسانه های مجازی و مکتوب به دنیا منتقل کنند، ابراز داشت: طلاب می توانند با تولید محتوای کوتاه و اثرگذار در قالب فیلم کوتاه، مستند و مقاله، پیام دین را در سراسر دنیا طنین انداز کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha