دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
18

غرفه خبرگزاری حوزه در هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها آذربایجان غربی، در سومین روز برپایی این نمایشگاه، روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، در سومین روز برپایی هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان آذربایجان غربی در ارومیه، غرفه خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه شاهد حضور شخصیت های دینی، مسئولین استانی، روحانیون، اساتید و علاقمندان حوزه و روحانیت بود.

مدیران کل سیاسی و امور روستایی وشهری استانداری آذربایجان غربی، ابراهیمی از مسئولان وزارت امور خارجه، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، داریانوش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، مدیر کل و معاونان اوقاف وامورخیریه استان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، مدیر مدرسه علمیه الزهراء و ... با حضور در غرفه خبرگزاری رسمی حوزه با فعالیت های رسانه ای حوزه آشنا شدند.

تنی چند از فعالان فرهنگی و دینی جمهوری نخجوان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، در جریان فراینداطلاع رسانی دینی قرار گرفته و با ابراز خرسندی از فعالیت اثرگذار حوزه در فضای رسانه ای، خواستار انتشار اخبار حوزه و بزرگان دین به زبان های مختلف شدند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha