شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوری

امام جمعه خوی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب زنده ماندن شور انقلابی در میان نسل های آینده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، امروز در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام خوی،اظهار داشت: همه ملت ایران مدیون خون شهدای 8 سال دفاع مقدس  و انقلاب اسلامی هستند، باید کاری کرد که جایگاه و عظمت شهدای انقلاب اسلامی در ادوار آینده تاریخ ملت ایران و در قلوب نسل های آینده همچنان باقی بماند و عامل تحرک و شور انقلابی آیندگان باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به محصور شدن مزار شهدا امکان فعالیت های جامع و گسترده در آنجا وجود ندارد اما مزار شهدای گمنام این فرصت را دارد که یک طرح جامع در این زمینه طراحی و اجرا شود.

وی افزود: شهرستان خوی بر حسب گزارشات تاریخی، مدام در خط مقدم بوده و در نوع جنگ های گذشته از قبیل جنگ ایران و روس، جنگ عثمانی ها مرکز فرماندهی بوده است لذا باید به نحوی همه این افتخارات در طرح جامع مزار شهدای گمنام مد نظر قرار بگیرد.

وی اذعان داشت: بایستی یاد و خاطره همه شهدا و تمامی شخصیت های برجسته خوی به نحوی در این مجموعه طراحی و گنجانده شود تا یادگاری از دوران حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و افتخارات مردم خوی باقی بماند.

لازم به یادآوری است که پس از ملاحظه نقشه مربوطه و تبادل نظر تصمیم بر این شد که یک کارگروه اجرایی جامع از افراد زبده و متخصص راه اندازی شود در عین حال شهرداری با همکاری هیئت امنا کارهای اجرایی مقدماتی را شروع بکنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha