یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت اسلامی والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: با وحدت، صمیمیت و همدلی بین دولت و ملت به طور طبیعی قضاوت‌های اشتباه از بین می‌رود و دولت راحت‌تر می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شعارهایی که رهبر انقلاب در پیام نوروزی انتخاب می‌کنند اظهارداشت: مقام معظم رهبری وضعیت داخل و خارج کشور را مورد بررسی قرار داده و شعاری را که برای سال مفید است انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب شعار "دولت و ملت همدلی و همزبانی" توسط رهبری بیان کرد: عدم وجود وحدت بین مسئولین منشأ ضررهایی برای کشور می‌شود و باید در سال جدید این وحدت بیشتر شود، البته ملت ما با حکومت رابطه بسیار نزدیکی دارد و باید این روابط بین مسئولین بیش از گذشته شود.

عضو خبرگان رهبری گفت: همان‌طور که مردم به دولت اعتماد دارند دولت نیز باید به مردم تکیه کند و مردم باید به عنوان کارفرما از کارهای کارگزار خود اطلاع داشته باشند و فاصله‌ای بین این دو نباشد.

*برخی آمار ارایه شده با وضعیت مردم سازگار نیست

وی با بیان اینکه گاهی آمارهایی که توسط دولت ارائه می‌شود به نظر می‌رسد که با وضعیت مردم سازگاری ندارد گفت: وقتی که فاصله‌ها کم و اعتماد زیاد باشد این نوع قضاوت‌ها و ارائه آمارها به جایی می‌رسد که یا ملت آن را قبول می‌کنند و یا دولت می‌تواند آمار بهتری ارائه کند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ادامه داد: با وحدت و صمیمیت و انسجام بین دولت و ملت به طور طبیعی قضاوت‌های اشتباه از بین می‌رود و دولت راحت‌تر می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: شعار همدلی و همزبانی آثار و منافع بسیاری برای کشور دارد و انشا الله این همدلی و وحدت بیشتر سبب می‌شود که با تمام نیرو در مقابل دشمن صف بکشیم و در مورد اقتصاد مقاومتی و مسائل خارجی پیشرفت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha