جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرجی حوزه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: با توجه به مهم بودن کسب و کار حلال، برگزاری درس اخلاق در 4 مسجد به همراه تدریس مسائل فقهی مربوط به کسب و کار برای تجار و بازاریان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین فرجی، شب گذشته، در همایش بزرگداشت مقام استاد، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع)، با تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه سالروز ولادت حضرت علی(ع)  و گرامیداشت یاد آیت الله شهید مطهری(ره) و همچنین یاد و خاطره استاد سیفی مازندرانی و شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری به تبیین جایگاه اساتید در حوزه پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه حوزه کاشان، گفت: کاشان از نظر سطح علمی، مقام سوم در کشور بعد از خوزستان و قم را دارد. همچنین چند نفر از برگزیدگان کتاب سال حوزه از کاشان بوده اند.

مدیر حوزه علمیه کاشان ادامه داد: وجود استعداد های فراوان در این منطقه، اساتید برجسته و مراکز تخصصی باعث شد تا مجوز تدریس سطح 3 در حوزه کاشان صادر شود و این موفقیت مرهون تلاش‌های حجج الاسلام والمسلمین ابوالفضل اسماعیلی(ره)، مدیر فقید و محمد نظری، سرپرست سابق حوزه کاشان است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی بر لزوم ارتقاء سطح فعلی علمی حوزه کاشان تاکید کرد و ابراز داشت: علما و بزرگان بسیاری از حوزه کاشان برخاسته اند که از آن جمله می توان به استاد قرائتی اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه کاشان اضافه کرد: در راستای ارتقاء سطح علمی حوزه این منطقه، اساتید کاشانی حوزه علمیه قم را به همکاری دعوت می کنیم.

وی توجه به تهذیب و اخلاق طلاب را مهم خواند و گفت: تربیت اخلاقی طلاب در اولویت برنامه قرار دارد و به همین منظور برپایی دروس اخلاق با حضور اساتید برجسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه کاشان همچنین به برپایی درس اخلاق برای عموم مردم به ویژه بازاریان اشاره کرد و گفت: با توجه به مهم بودن کسب و کار حلال، برگزاری درس اخلاق در 4 مسجد به همراه تدریس مسائل فقهی مربوط به کسب و کار برای تجار و بازاریان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha