پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 350214
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
امام مهدی

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: هیچ چشمه ای حیات بخش تر از مهدویت برای سیراب شدن جامعه نیست و لازم است که همه مردم از این سرچشمه حیاتی بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه»، از اصفهان ، حجت الاسلام حیدری در همایش گفتمان مهدویت با اشاره به اینکه تاکنون سه دوره از این همایش در گذشته در دانشگاه های کشور برگزار شده‏‏، اظهارکرد: دوره چهارم همایش گفتمان مهدویت با محوریت آثار آیت الله صافی گلپایگانی امروز در دانشگاه اصفهان برگراز شد.

وی افزود: آیت الله  العظمی صافی از معدود مراجعی بودند که آثار بسیاری با موضوع مهدویت ارائه کرده اند و این آثار در محوریت این همایش قرار گرفته است.

دبیر همایش گفتمان مهدویت با اشاره به آثار ارسال شده به این همایش تصریح کرد: کمیته علمی همایش در قم این آثار را مورد بررسی قرار داده و از آثار برتر در این همایش تجلیل می شود.

وی با اشاربه جایگاه مهدویت تصریح کرد:  مهدویت آموزه ای از همه آموزه همه فضیلت ها و عصاره همه خوبی ها است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه دنیا به دنبال سیراب شدن از معارف اسلامی هستند، اذعان داشت: هیچ چشمه ای حیات بخش تر از مهدویت برای سیراب شدن جامعه نبوده و لازم است که همه مردم از این سرچشمه حیاتی بهره مند شوند.

وی دانشگاه را مهد علم و دانست دانست و  یادآورشد: امامت هدف از علم و دانش و تکنولوژی را برای همگان تفهیم کرده و شیعه هم که به زنده بودن امام زمان(عج) اعتقاد دارد با توسل به امام زمینه سازی هدایت خود را فراهم می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha