دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 اهالی بعلبک

حوزه/ ما فرزندان مقاومت و دلاوران مقاومت هستیم و اگر خداوند به ما توفیق دهد آماده شهادتیم و کافی است اشاره کنی تا ما را با سلاح در میدان نبرد، حاضر و پیروز ببینید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود از عشایر و فعالان بعلبک خواست در مقابل گروه های تکفیری بایستند. در این راستا خانواده های منطقه الغربی بعلبک نشستی را در حسینیه منطقه بوادی برگزار کردند تا موضع خود را در برابر تروریست های عرسال اعلام کنند. در این نشست علی المقداد از نمایندگان پارلمان و رؤسای شهرداری ها و فعالان دینی و اجتماعی حضور داشتند.

علی مقداد: مردم بعلبک سربلند زندگی کرده اند

علی مقداد از نمایندگان پارلمان لبنان در این نشست گفت: مردم این منطقه جز با عزت و کرامت و سربلندی زندگی نکرده اند و همه ما می دانیم که شرافت و کرامت و عهد و پیمان چه معنایی برای این مردم دارد؛ چرا که مردم این منطقه حامیان مقاومت هستند که دشمن صهیونیستی را از لبنان بیرون راندند و صدها شهید برای دفاع از کرامت و سرزمین و دین خود تقدیم کردند و به زودی نیز با تجاوز تکفیری ها که فرزند نامشروع صهیونیست ها هستند مبارزه خواهند کرد.

شهردار بوادی: ما فرزندان این سرزمین هستیم

پس از آن محمد شمص شهردار منطقه بوادی در سخنان خود خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت: ما فرزندان همین سرزمین و مایه عزت و شرف ان هستیم و همه می دانند که در برابر ظلم و ستم سکوت نمی کنیم پس چگونه در برابر کسی که سرزمین ما را اشغال کرده ساکت بمانیم؟ ما فرزندان مقاومت و دلاوران مقاومت هستیم و اگر خداوند به ما توفیق دهد آماده شهادتیم و کافی است اشاره کنی تا ما را با سلاح در میدان نبرد، حاضر و پیروز ببینی.

در این مراسم طلال شریف شهردار سابق منطقه میمونه، علی نصری شمص از طرق عشیره آل شمص و مردم منطقه و محمد احمد عساف از طرف عشیره خود به سخنرانی پرداخته و با سید حسن نصرالله و مقاومت تجدید پیمان کرده و آمادگی خود را برای بیرون راندن تروریست ها از لبنان اعلام کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha