یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدزاده شبستر

حوزه/ مذاکره کنندگان به هیچ وجه اجازه ندهند عزت و اقتدار این ملت عزیز که برخاسته از اعتقاد این مردم قدردان و انقلابی به اسلام و معارف ناب محمدی است، خدشه دار شده و مورد تهدید و تعرض قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: اصل مذاکرات مورد تائید مقام معظم رهبری است و خواسته ملت شریف ایران از تیم مذاکراه کننده رعایت مو به موی فرامین مقام معظم رهبری و خطوط قرمز نظام است.

وی افزود: مذاکره کنندگان به هیچ وجه اجازه ندهند عزت و اقتدار این ملت عزیز که برخاسته از اعتقاد این مردم قدردان و انقلابی به اسلام و معارف ناب محمدی است، خدشه دار شده و مورد تهدید و تعرض قرار گیرد.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه هیچ کشوری اجازه بازدید و جاسوسی از مراکز نظامی خود را نمی دهد، تاکید کرد: عموما بازدید از مراکز علمی دوستانه و در راستای تبادل تجربیات صورت می گیرد، اما آنچه از دشمن مکار و دروغ گو مسلم است، این بازدیدها در راستای جاسوسی و ضربه زدن به کشور است.

وی ابراز داشت: در صورتی که اجازه بازدید از مراکز نظامی صادر شود، ارزش های که برای حفظ و حراست آنها خون ها ریخته شده و زحمات فراوانی کشیده شده است، زیر سئوال خواهد رفت، امنیت ملت دچار اختلال خواهد شد و در حقیقت تحقیر ملت بزرگ ایران را درپی خواهد داشت.

استاد حوزه تبریز ادامه داد: درخواست علماء، روحانیون و مردم شریف ایران از تیم مذاکره کننده این است که اگر توان دفاع از خطوط قرمز این نظام و ملت شریف را ندارند و قادر نیستند استکبار جهانی را به قبول حقوق حقه ملت قهرمان و بزرگ ایران وادار کنند، کنار بایستند تا بار دیگر این ملت همیشه در صحنه با حضور خود پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای به زیاده خواهی های دشمنان بدهند.

وی با بیان این که تا امروز عزت و اقتدار ملت غیور ایران حفظ شده است، خاطرنشان کرد: گاهی از زبان مذاکره کنندگان مطالبی مطرح می گردد که با خطوط کلی نظام سازگار نیست، مذاکره کنندگان باید مواظب کلمات و اظهارات خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در خاتمه با تاکید بر توجه دولت به فرامین اقتصادی مقام معظم رهبری، گفت: تیم مذاکره کننده توجه داشته باشد که اگر فرامین مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف خصوصا در عرصه اقتصادی و سیاسی مو به مو اجرا شود، غرب در برابر ملت عظیم ایران تسلیم شده و سر تعظیم فرو خواهند آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha