یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتظاری

حوزه/ دشمن می خواهد با بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی دانشمندان، به جای صرف هزینه های هنگفت جاسوسی، اطلاعات مورد نیاز را به راحتی به دست آورد، در صورتی که هیچ ملت و دولت عاقلی زیر بار این تحقیر نمی رود.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به زیاده خواهی های غرب در مذاکرات هسته ای، گفت: بازرسی مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان  هسته ای، یک توهین بزرگ به ملت عظیم و با غیرت ایران محسوب می گردد.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد با بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی دانشمندان هسته ای، به جای صرف هزینه های هنگفت جهت جاسوسی از ایران مقتدر، اطلاعاتی را که نیازمند آن است به راحتی به دست آورد، در صورتی که هیچ ملت و دولت عاقلی زیر بار چنین مسئله تحقیرآمیزی نمی رود، چرا که امنیت کلان را به خطر می اندازد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده حامل یک امانت بسیار بزرگ بوده و موظف است تا ضمن دفاع از حقوق مسلم ملت، عزت و امنیت ایران را حفظ کرده و از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی حفاظت و حراست نماید.

وی افزود: دولت باید توجه داشته باشد که اگر می خواهد مذاکرات به نفع جمهوری اسلامی ایران پایان یابد، باید منویات مقام معظم رهبری را مو به مو محقق سازد، چرا که دیدگاه های رهبری خط قرمز ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تحریم های ظالمانه ای که عليه ايران اعمال گردیده باید در همان روز توافق به صورت يكجا و همزمان  لغو شود. همچنین این توافق باید برگشت پذیر باشد تا در صورتی که دشمن آن را نقض کرد، ما نیز بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: ملت غیور ایران هیچ گاه اجازه امضای توافقی که عزت ملی را خدشه دار کند، نخواهد داد، چرا که ایران مهد عزت و شرف است.

وی در خاتمه گفت: امروزه با توجه به هجمه های بی سابقه ای که علیه اسلام و انقلاب وجود دارد، می توان گفت که  تمام دنیای کفر در مقابل اسلام بسیج شده اند، لذا نیازمند همدلی و هم زبانی در سطح گسترده هستیم تا با اراده ای راسخ و همتی پولادین، پوزه مستکبرین و متجاوزین را به خاک بمالیم، چرا که نصرت نهایی از آن حزب الله است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha