شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ استقلال و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، عصر امروز، 10 خردادماه، به دیدار یکی از جانبازان رفت و از استقامت و فداکاری های این جانباز فداکار تقدیر و تشکر کردند.

وی در این دیدار، استقلال و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا و ولایت فقیه دانست و افزود: روحیه مقاومت جانبازان عزیز باعث شده تا پرچم اسلام همچنان سرافراز بماند و دلیل عدم تجاوز دشمنان به کشور همین روحیه ی استقامت ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت عاقبت به خیری انسان ها، افزود: افرادی بودند که در صدر اسلام جزو صحابه خاص پیامبر اکرم(ص) محسوب می شدند، اما بعد ها عاقبت به خیر نشدند. اما الحمدلله جانبازان ما با بصیرت هستند و با تآسی از قمر بنی هاشم(س) که در عصر تاسوعا به امان نامه شمر دست رد زد، آنان هم رهبر زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با تقدیر از روحیه ایثار و استقامت جانبازان، تصریح کرد: جانبازان عزیز آیه های ایثار و مایه افتخار جامعه اسلامی هستند و جوانان و نوجوانان برای رشد و تعالی خویش، دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی باید از جانبازان درس بگیرند و آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

بر پایه این گزارش در پایان این دیدار، هدیه ای از سوی آیت الله مجتهد شبستری به این جانباز عزیز اهداء گردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha