دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 351333
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
شاه جعفری

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، از برگزاری اردوی 300 نفری طلاب مدارس علمیه این استان در شهر مقدس مشهد برای تابستان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین شاه جعفری، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برنامه های تابستانی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران، اظهارداشت: یکی از این برنامه ها برگزاری اردوی 300 نفره طلاب این حوزه در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد خواهد بود.

وی هدف از این اردو را غنی سازی اوقات فراغت و البته نخبه پروری دانست و با اشاره به شیوه های انتخاب این طلاب تصریح کرد: این 300 نفر طلبه در پروسه ای منظم و برنامه ریزی شده از تمام مدارس علمیه استان تهران برگزیده شده اند، به طوری که از هر مدرسه 5طلبه نخبه از پایه یک تا 4 انتخاب شده اند.

وی در ادامه یادآور شد: این طلاب برگزیده به مدت یک ماه در شهر مقدس حضور خواهند داشت و برنامه های متنوعی برای آنها برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاه جعفری ،روانشناسی،اخلاق، تفسیر،احکام و ... را از جمله برنامه های این اردو اعلام نمود و گفت: اردوی طلاب حوزه تهران ماه رمضان امسال در مدرسه اهل بیت (ع) مشهد برگزار خواهدشد.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه های منظمی برای طول این مدت در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم آنها را با موفقیت انجام دهیم .  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha