دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نوفرستی  بیرجند

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: روحانیون و مبلغین در ماه رمضان، باید با شرکت در محافل قرآنی، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه معنوی و پرداختن به تفسیر و بیان مفاهیم این کتاب، به مردم راه خوشبختی و درست زندگی کردن را بیاموزند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در گفتگو با  خبرگزاری«حوزه»، در بیرجند با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در این ماه پر از خیر و برکت با تفکر و تامل در آیات کتاب آسمانی قرآن راه و روش سبک درست زندگی کردن را آموخت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کتاب انقلاب ما بر اساس آموزه های قرآن شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: خداوند با نزول قرآن بر قلب پیامبر(ص) آن هم در ماه مبارک رمضان نشان داد که قرآن کتاب قانون و کلید قلب های و راه سعادت انسان هاست و بر اساس آموزه های همین کتاب هم انقلاب ما شکل گرفت.

حجت الاسلام نوفرستی ،قرائت، تفکر و عمل به آیات قرآن را توفیق الهی دانست و افزود: این کتاب آسمانی بزرگترین هدیه زندگی بشریت است که خداوند توسط پیامبر(ص) رحمت نازل کرده و بشریت باید در سایه قرآن زندگی کند تا رستگار شود.

وی ، در ادامه با بیان اینکه روحانیون نقش مهم و کلیدی در محافل ماه مبارک رمضان در مساجد دارند، افزود: روحانیون و مبلغین باید با شرکت در محافل قرآنی و  ایجاد انگیزه و تقویت روحیه معنوی و پرداختن به تفسیر و بیان مفاهیم این کتاب زندگی، به مردم راه خوشبختی و درست زندگی کردن را بیاموزند.

مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ،خاطر نشان کرد: امروز روحانیون و مبلغین باید با گذاشتن حرمت و احترام به تمامی افرادی که در مجالس ماه رمضان شرکت می کنند، زمینه ساز حضور مردم بخصوص جوانان در مساجد و محافل قرآنی شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha