سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام صادق(ع) کویت، خواستار مقاومت مردم این کشور در برابر حرکات تفرقه انگیزانه گروه های تکفیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه»،در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در پیامی، با تسلیت شهادت جمعی از شیعیان کویت، تصریح کرد: حمله وحشیانه گروه های تکفیری به مسجد امام صادق(ع) کویت، که سبب شهادت و زحمی شدن برخی از برادران و مردم مظلوم این کشور شد، نشان از فتنه ای بزرگ از سوی دشمنان اسلام دارد و باید با آن مقابله کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن آرزوی شفا برای مجروحان این جنایت وحشتناک، افزود: گروه های تکفیری در ماه رمضان، یکی از مساجد شهر را مورد هجوم قرار داده و مردم مظلوم و بی دفاع را به شهادت رساندند و خوی وحشیگری خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه شریفه «وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا»، بیان داشت: به یقین هر انسان عاقل و هر وجدان بیداری، این جنایت وحشتناک را محکوم می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: برادران اهل تشیع و تسنن کویت همچنین حکومت این کشور باید با این گونه حرکات که هدفی جز تفرقه انگیزی ندارند، مقابله کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha