یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 355731
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
سیره نبوی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان عمل به سیره نبوی را مهمترین وظیفه مبلغان و طلاب دانست.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز مهمترین رسالت مبلغان و طلاب تبلیغ و تبیین آموزه های دینی و اهل بیت علیهم السلام است گفت:مبلغان و طلاب برای اثرگذاری تبلیغ خود در بین مخاطبان باید در این زمینه الگو باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین قدم در تحصیل علوم دینی و حوزوی تزکیه نفس است افزود:حوزه ها و مدارس علمیه باید تربیت قرآنی و دینی را در راس برنامه های خود قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، با اشاره به اینکه روحانیت و مبلغان در رسالت خود حافظ و مروج دین مردم بوده اند بیان داشت:طلاب و مبلغان باید با عمل به سیره نبوی در جهت تهذیب نفس خود بکوشند و همیشه در تمام زوایای زندگی مهذب باشند.

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: کادر آموزشی مدارس علمیه باید اخلاق وآموزه های اخلاقی را در اولویت اجرای برنامه تحصیلی خود قرار دهند..

وی با اشاره به اینکه تهذیب مقدم بر آموزش است تصریح کرد:در این راستا برای مهارت افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه،  دوره تربیتی معاونان تهذیب مدارس علمیه کشور از ۱۶تا ۱۹مرداد به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در این دوره تربیتی نیز۱۱ نفر از معاونان تهذیب مدارس لرستان حضور دارند اظهار داشت:در این دوره معاونان تهذیب با شیوه های آموزش و راهکارهای پیاده کردن برنامه تهذیبی در مدارس آشنا خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha