دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 357303
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
تبلیغ جهادی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه شهرستان فریدونشهر اصفهان از اجرای برنامه های تبلیغی مختلف برای مردم خبر داد و گفت: استقبال مردم از برنامه های تبلیغی متناسب با شرایط کارکردی مبلغ است.

حجت الاسلام حسین سورانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اصفهان در خصوص فعالیت های تبلیغی صورت گرفته در شهرستان فریدون شهر، اظهار داشت: اقامه 3 وعده نماز جماعت، برگزاری مراسم در مناسبات مذهبی و ملی، کلاس های حفظ قرآن برای کودکان و تشکیل جلسات طرح صالحین، از جمله برنامه هایی است که با حضور مبلغین، در سطح شهرستان اجراء شده است.

وی، استقبال مردم از این طرح را متناسب با میزان کارکرد مبلغ دانست و افزود: استقبال مردم متناسب با شرایط و میزان کارکرد مبلغ دینی است، همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی و سختی راه، روحانیون کمتر به تبلیغ در این شهرستان راضی می شوند.

این فعال فرهنگی و تبلیغی درباره فعالیت های تبلیغی انجام شده برای کودکان و نوجوانان، گفت: کلاس های حفظ و روخوانی قرآن، بیان احکام و همچنین کلاس های ورزشی مانند شنا یا فوتسال و برگزاری اردوهای مختلف برنامه های ما برای کودکان و نوجوانان است.

معاون تبلیغ حوزه شهرستان فریدونشهر اصفهان در تشریح برنامه های مبلغین برای عموم مردم، عنوان داشت: به این دلیل که شغل اغلب مردم شهرستان فریدون شهر کشاورزی است، در زمان کشت محصول، برنامه ها کمرنگ تر دنبال می شوند، اما در دیگر زمان ها، بیان احکام ، برگزاری حلقه های طرح صالحین، قرائت قرآن، مشاوره های ازدواج از برنامه های اصلی مبلغین است.

وی در پایان گفت: 5 مبلغ در فریدونشهر در قالب طرح هجرت بلند مدت در این شهرستان  فعالیت می کنند و 4 نفر هم از طرف سازمان تبلیغات دراین منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha