دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه / همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان، و ارائه کتب علما و مراجع در آن ، استقبال بسیار خوبی از این کتب شده است .

فعالیت 7 نمایندگی انتشارات بوستان کتاب در سطح کشور

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، ابراز داشت: انتشارات بوستان کتاب از زیرمجموعه های فعال حوزه علمیه قم است که 7 نمایندگی آن در سطح کشور فعال است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان افزود: کتاب فروغ ابدیت، نوشته حضرت آیت الله سبحانی پیرامون تاریخ زندگی نبی مکرم اسلام (ص)، از آثار پرفروش این انتشارات است.

نماینده انتشارات بوستان کتاب گفت: کتاب های آیین همسرداری و مهم ترین واجب فراموش شده درمورد امر به معروف و نهی از منکر از آثار آیت الله امینی نیز از دیگر کُتب مورد استقبال مردم هستند.

وی یادآور شد: از کُتب جدید انتشارات بوستان کتاب راه و رسم بندگی، راه و رسم زندگی، اخلاق معاشرت و جهان تاریک با موضوع شناخت و بررسی فرقه شیطان پرستی است.

استقبال خوب مردم از کتاب مفاتیح الحیات

شریعتی، مدیر غرفه انتشارات اسرا در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان با اشاره به اینکه انتشارات اسرا، آثار حضرت  آیت الله جوادی آملی را منتشر می کند، ابراز داشت: مهم ترین اثر ایشان که با استقبال خوب مردم مواجه شده، مفاتیح الحیات است که با زبانی ساده برای عموم مردم به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: در کتاب مفاتیح الحیات، با بهره گیری از آیات قرآن و روایات به تمامی جنبه های زندگی انسان در رابطه با خدا، جامعه و انسان ها و موجودات آفرینش پرداخته شده است.

مدیر غرفه انتشارات اسرا گفت: تفسیر تسنیم نیز از دیگر آثار حضرت آیت الله جوادی آملی است که در آن به صورت ترتیبی به تفسیر سوره های مختلف قرآن پرداخته شده است.

وی یادآور شد: تفسیر موضوعی آیت الله جوادی آملی نیز در 15 موضوع به چاپ رسیده است.

استقبال بسیار خوب اصفهانی ها از کُتب شهید مطهری

مهجور، نماینده انتشارات صدرا ، در گفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران از شش عنوان کتاب جدید شهید مطهری، رونمایی شد، ابراز داشت: در نمایشگاه کتاب اصفهان با 97 عنوان از کُتب شهید مطهری حضور یافته ایم.

وی افزود: آثار جدید استاد شامل جهاد اسلامی، آزادی عقیده، برده داری در اسلام، خدا در اندیشه انسان و خدا در زندگی انسان است.

نماینده انتشارات صدرا گفت: اکثر آثار شهید مطهری پرفروش هستند که مهم ترین آن ها کتاب های حماسه حسینی، جاذبه و دافعه، مسئله حجاب، نظام حقوق زن در اسلام، سیره ائمه، سیره نبوی، نظری به نظام اقتصادی، داستان راستان، خدمات متقابل ایران و اسلام، نهج البلاغه و آینده انقلاب اسلامی هستند.

مهجور تصریح کرد: استقبال مردم اصفهان از غرفه انتشارات صدرا و کتاب های شهید مطهری عالی بود ما انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

/انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    من دیروز به عنوان میهمان اونجا بودم نمی دونستم اصفهان از نظر فرهنگی اینقدر افت کرده. صف دریافت بن هم که اونقدر طولانی بود که یاد زمان کوپون افتادم.