دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح ادیب

حوزه/ مسئول اجرایی طرح "ادیب"، تعداد طلاب شرکت کننده در این طرح را ۳۲۰ نفراعلام کرد و گفت: این افراد در شب عید غدیر به دست آیت الله العظمی مظاهری معمم می شوند.

حجت الاسلام آیت الله مهربان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به برگزاری طرح تلبس ویژه طلاب تحت عنوان "ادیب"، اظهار داشت: این طرح دهمین دوره خود را در استان اصفهان می گذراند و زمان ثبت نام آن از 20 اردیبهشت تا 8 شهریورماه، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بود.

مسئول اجرایی طرح "ادیب" ادامه داد: سرفصل های آموزشی طرح شامل علوم و معارف قرآنی، فقه کاربردی، اخلاق و تربیت دینی، مهارت های کاربردی، علوم و معارف سیاسی و علوم معارف اعتقادی است.

وی با اشاره به این که  در خصوص مباحث فقه کاربردی، شرکت کنندگان با روش تخصصی بیان احکام، تجهیز میت، خمس و زکات، احکام وصیت، ارث و احکام مبتلابه آشنا می شوند، افزود: در زمینه مهارت های کاربردی نیز فن خطابه، شیوه جذب جوانان، روانشناسی تبلیغ، شیوه های جذب انتقال آموزه های دینی، قبله یابی، طب و تغذیه و فن رسا آموزش داده می شود.

حجت الاسلام مهربان اضافه کرد: در بحث علوم و معارف قرانی مباحثی از قبیل نهج البلاغه، تجوید اذان و نماز و اذکار نماز به شرکت کنندگان در طرح ادیب آموزش داده می شود.

مسئول اجرایی طرح "ادیب" خاطرنشان کرد: کلاس های طرح ادیب هر روز از ساعت 15 تا 18:30 در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha