دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ در دوران هشت سال حماسه و ایثار روحانیون نقش محوری و تعیین کننده ای داشتند که باید حماسه های این دلاورمردان به همه آحاد جامعه شناسانده شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین، ظهر امروز با حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج)، مدیر حوزه علمیه و رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران هشت سال حماسه و ایثار روحانیون نقش محوری و تعیین کننده ای داشتند که باید حماسه های این دلاورمردان به همه آحاد جامعه شناسانده شود.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که ارزشها و آرمان های رزمندگان و شهدای روحانیت در جامعه کمرنگ شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با تأکید بر این که برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس هر ساله باید باشکوه بیشتر برگزار شود، تصریح کرد: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی استان باید در سالی که توسط مقام معظم رهبری به  نام همدلی و هم زبانی نام گذاری شده است در برگزاری باشکوه این یادواره در استان کمک و همکاری نمایند.

حجت الاسلام علی معبودی، برگزاری گرامیداشت برنامه های دفاع مقدس ضروری عنوان کرد و افزود: صدا وسیما و همه اصحاب رسانه در استان باید در انعکاس خوب این یادواره همکاری نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha