دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 357986
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: ۱۱۰ طلبه در سال تحصیلی جدید در این مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

فاطمه لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با اعلام اینکه ۱۱۰ بانوی طلبه، در سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک مشغول به تحصیل می‌شوند، اظهار داشت: ۲۵ شهریور زمان شروع سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران آبیک است و از بین ۱۱۰ طلبه، ۳۵ طلبه جدیدالورود هستند.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک با اشاره به این که طلاب در مقطع سطح دو در این مدرسه تحصیل می‌کنند، یادآور شد: اساتیدی که در حوزه خواهران آبیک تدریس می‌کنند، دارای مجوز معتبر و بیشتر از اساتید حوزه علمیه قزوین هستند.

وی بیان کرد: برنامه‌ای برای اضافه کردن و پذیرش طلاب، خارج از زمان پذیرش نداریم و همانند سال‌های گذشته و در زمان اعلام مرکز مدیریت قم که معمولاً از بهمن می‌باشد، برای سال تحصیلی ۹۵ ثبت نام خواهیم کرد.

لطفی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مدرسه علمیه خواهران آبیک، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکلی که حوزه خواهران آبیک با آن مواجه است، مشکلات مالی و تجهیز ساختمان جدید است، البته اطمینان داریم با همت مسئولان شهرستان، این مشکلات قابل حل است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha