دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب، پیشرفت های بزرگی صورت گرفته، از کارهایی که در طول ۲۵۰۰سال حکومت پادشاهی صورت گرفت، بیشتر و بهتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استانداری آذربایجان شرقی، با تسلیت حادثه مکه، گفت: انشاءالله خداوند متعال جانباختگان حادثه تاسف بار مکه را قرین رحمت خود گردانده و برای مجروحان شفای عاجل مرحمت کند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی (ع) مبنی بر اهمیت برنامه ریزی و دوراندیشی، ابراز داشت: افراد با ایمان کسانی هستند که آینده نگر باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: در شرایط فعلی کشور ما نیاز های مهمی دارد و در طول 37 سال از عمر انقلاب، پیشرفتهای بسیار بزرگی صورت گرفته و از کارهایی که در طول 2500سال حکومت پادشاهی صورت گرفت، بیشتر و بهتر است.

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته، اما باز هم نواقصی وجود دارد که باید با برنامه ریزی حل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مسئله دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: نسبت به تهدیدات دریاچه ارومیه همگان اذعان دارند، اما آنچه راه درمان مشکلات مهم است. صحبت اینجا است که آیا احیاء دریاچه ارومیه ضروری است. این مساله کاملا از اهمیت برخوردار است و خواسته ما از دولت این است که نسبت به آن عنایت ویژه ای داشته باشد و به صورت جهادی وارد کار شده و گام های اساسی در این راستا بردارد.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه وضع دریاچه ارومیه با بروکراسی اداری قابل حل نیست، گفت: اصلاح وضعیت دریاچه ارومیه عزم ملی و جهادی می خواهد تا در عرض چند سال محدود، حل شود و جلوی خطراتی که متوجه مردم آذربایجان است، گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خاتمه تاکید کرد: مردم نیز باید در احیاء دریاچه ارومیه همکاری صمیمانه ای داشته باشند، چرا که احیاء این دریاچه نیازمند عزم ملی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha