جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه اگر مسئولی کوچکترین زاویه ای با ولی فقیه پیدا کرد به هیچ دردی نخواهد خورد، گفت: اگر کسی غرب زده و آمریکا زده باشد و افکار متفاوتی نسبت به ولی فقیه داشته باشد؛ برای انقلاب خطر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری ، در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با تسلیت به مناسبت حوادث اخیر منا، گفت: این حوادث نشان دهنده بی کفایتی رژیم آل سعود است.

وی افزود: این فاجعه به همراه کشت و کشتار رژیم سعودی در یمن نشان می دهد که آنان بویی از انسانیت نبرده اند و بعد از این رژیم سفاک سعودی را در کنار آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی کودک کش نام خواهیم برد و شعار "مرگ بر آل سعود" را هم به شعار هایی ضد استکباری خواهیم افزود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان گفت: در متون دینی ما آمده است که جمعی از مشرق زمین ظهور می کنند که مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) هستند.

وی افزود: امام کاظم(ع) می فرمایند: مردی از قم قیام خواهد کرد که دور او را خواهند گرفت افرادی که مثل قطعات آهن محکم و استوار هستند و هیچ گونه ترسی ندارند و از جنگ هم ملول نمی شوند، این ها برخدای خود توکل دارند و پیروزی از آن متقین است.

آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: مصداق یقینی این حدیث انقلاب اسلامی است و علاوه بر آن روایت دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که بیانگر قیام امام خمینی(ره) و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی، افزود: فرماندهان دفاع مقدس، الگویی برای نسل جوان هستند و تجلیل از آنها و تبیین فرهنگ دفاع مقدس، نسل جوان را در برابر ناتوی فرهنگی دشمن بیمه می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: فرماندهان دفاع مقدس، گوش به فرمان ولی فقیه بودند و رمز پیروزی در دفاع مقدس نیز همین موضوع بود.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی کوچکترین زاویه ای با ولی فقیه پیدا کرد به هیچ دردی نخواهد خورد، گفت: اگر کسی غرب زده و آمریکا زده باشد و افکار متفاوتی نسبت به ولی فقیه داشته باشد؛ برای انقلاب خطر محسوب می شود.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا مردم و مسئولین از ولایت فقیه زاویه بگیرند تا از این راه فاتحه اسلام و انقلاب و استقلال کشور را بخوانند.

وی، افزود: دنیا بداند که نیروهای مسلح ما در مسیر ولایت حرکت می کنند و تابع محض ایشان هستند، مثل کسانی نیستند که در سخن دم از ولایت بزنند و در عمل خلاف تدبیر و مصلحت رهبری حرکت کنند.

آیت الله مجتهد شبستری در خاتمه گفت: رمز سلحشوری های هشت سال دفاع مقدس، به خاطر تبعیت محض از ولایت فقیه بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha