شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان از برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی فرهنگی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون در این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه این کارگاه ها ویژه دانشجویان،مدیران و کارشناسان فرهنگی مراکز استان برگزار شده است گفت:این کارگاه ها با موضوعات سبک زندگی اسلامی _ایرانی،امر به معروف و نهی از منکر،جایگاه و توسعه ی فرهنگ نماز در دانشگاه،حجاب و عفاف ،تجلیل از مقام اساتید و مباحث اقتصادی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ آبانماه جاری در حاشیه ی برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در  استان لرستان نیز کارگاه هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی _ایرانی ویژه جوانان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد تصریح کرد:در این برنامه نیز علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی میان دانشجویان جلسات پرسش و پاسخ با حضور  کارشناسان حوزه و دانشگاه نیز برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان همچنین از برگزاری اردوی فرهنگی خواهران این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد:این اردوی فرهنگی بزودی با هدف زیارت و برنامه های فرهنگی برای دانشجویان به حرم حضرت فاطمه معصومه س و مسجد مقدس جمکران صورت می گیرد.

حجت الاسلام موسوی برنامه های حرم شناسی،دیدار با مراجع تقلید ،برگزاری کارگاههای مهدویت و سایر برنامه های فرهنگی را نیز از دیگر برنامه های جانبی این اردو برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha