جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم نظارت و مراقبت از اقدامات وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند و گفتند: وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه وزارتخانه ها سنگین تر است؛ چرا که زیرمجموعه های متعددی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دفتر این استاد حوزه برگزار شد، با اشاره به این که ارتباط دولتمردان با علما سازنده است، اظهار داشتند: اعضای دولت هرقدر با مراجع و رهبری ارتباط داشته باشند برای خود آنها نیز بهتر است و فاصله کمتری ایجاد می شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به این که اداره کردن یک کشور بسیار سخت است، افزودند: وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه وزارتخانه ها سنگین تر است چرا که زیرمجموعه های متعددی دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم نظارت و مراقبت از اقدامات وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند و ابراز داشتند: یکی از مهم ترین مشکلات کشور فضای مجازی است و مدیریت این فضا و ابزارها بسیار سخت می باشد.

ایشان از پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ثبت هفتم صفر به عنوان سالروز شهادت امام مجتبی(ع) قدردانی کردند و گفتند: شما اولین گام را در این زمینه برداشتید، اما تلاش بیشتری برای ثبت رسمی شهادت کریم آل عبا(ع) در تقویم کشور داشته باشید.   

این استاد خارج فقه حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کردند: در وزارت ارشاد تصمیمی تحت شرایط قانونی برای ارائه تسهیلاتی نظیر کاغذ به دفاتر مراجع تقلید و پژوهشگران حوزوی اختصاص یابد. 

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha