دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبدالکریم عابدینی

حوزه/برگزیدگان جشنواره قرآنی مد‌هامتان استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی عصر امروز در دیدار منتخبین دهمین دوره جشنواره قرآنی مد‌هامتان استان قزوین ضمن تجلیل از آن‌ها، اظهار کرد: کسانی که قرآنی باشند بیشتر با فرهنگ و روحیه بسیجی آشنا هستند، چرا که همه ویژگی‌ها، اخلاق، رفتار و روحیات بسیجی بودن همان‌هایی است که در قرآن آمده است.

 انسان‌های اهل قرآن بیشتر بسیجی هستند

وی با اشاره به اینکه انسان‌های اهل قرآن بیشتر بسیجی هستند، افزود: هر چه بیشتر با قرآن آشنا شویم بیشتر روحیات بسیجی پیدا می‌کنیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه با مطالعه قرآن باید از آن اثربپذیریم، افزود: اگر ارتباط با آیات الهی موجب تغییر در رفتار، اخلاق و بینش ما شد نشان می‌دهد آیات الهی در ما اثر داشته و اگر این ارتباط منجر به تغییر در رفتار نشود ایراد از خود انسان است.

مطالعه قرآن باید با اثرپذیری همراه شود

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه بهتر است قرآن را با هدف اثرگذاری و تحول مطالعه کنیم، یادآور شد: اثرپذیری از قرآن موجب بیداری و افزایش بصیرت انسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید نسخه‌های درد‌هایمان را از آیات قرآن بجوییم، اذعان کرد: حتی اگر قرآن را حفظ کنیم و همیشه به همراه داشته باشیم اما نفوذ دشمن را درک نکنیم در واقع قرآن را درک نکرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha