جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار نقدی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:خدمت به انقلاب و مردم بزرگترین عامل ایستادگی در برابر آمریکا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی، امروز در جمع پرچم داران بصیرت، علما و روحانیان اهل سنت و شیعه استان کرمانشاه، در مجتمع فرهنگی بعثت، مهم ترین نعمت انقلاب اسلامی و جهان اسلام را وحدت و یکپارچگی خواند و بیان داشت: دشمنان اگر روزنه ای میان وحدت و انسجام مسلمانان ایجاد کنند، قطعأ بر مسلمانان تسلط پیدا خواهند کرد.

وی به مجاهدت بسیجیان و پاسداران ایران اسلامی در مناطق اسلامی اشاره و ابراز کرد: حضور رزمندگان اسلام در سوریه و عراق از فروپاشی و سقوط آن ها جلوگیری کرده است، اتحاد شیعه و سنی و جنگیدن آن ها در کنار یکدیگر علیه داعش مثال زدنی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به چهار هدف دشمنان اسلام، افزود: هدف اول دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است، لذا علما باید نسبت به گذشته هوشیارتر و با بصیرت باشند و درصدد خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام با اتحاد و همبستگی عظیم میان خود باشند.

وی، دومین هدف دشمنان را نشان دادن چهره ای زشت از اسلام به جهان دانست و ابراز کرد: موج اسلام خواهی در غرب و گرایش شدید مردم به دین مبین اسلام سبب شده است که استکبار از این مهم احساس خطر کند و با جنایات متعدد، اسلام هراسی و اقدامات ضد اسلامی را برای وحشت مردم و دوری از دین اسلام ایجاد می کند.

سردار نقدی، به دام انداختن جوانان پرنشاط در دام آمریکا و رژیم صهیونیستی را هدف سوم دشمنان خواند و عنوان داشت: جوانان انقلابی و پرشور در صحنه های مبارزاتی و سیاسی در مقابل غرب قرار گرفته و ایستادگی می کنند، لذا دشمنان با استفاده از حیله و ترفندهایی، انرژی و شور جوانی آن ها را به سمت نابود ساختن اسلام هدایت می کنند، قطعأ اگر بصیرت در وجود این جوانان تقویت شود از ایجاد آسیب در بدنه اسلام جلوگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: امن نگاه داشتن رژیم صهیونیستی در میان کشورهای مسلمان، آخرین هدف دشمنان اسلام است و آمریکا درصدد این است که رژیم صهیونیستی را از محاصره مسلمانان برهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با حفظ بصیرت و توجه به این نکات می توان در برابر دشمنان ایستادگی و توطئه های آن ها راخنثی کرد.

سردار نقدی در پایان تاکید کرد: بزرگترین عامل در راستای مبارزه و ایستادگی در برابر آمریکا، خدمت به انقلاب و مردم است و سازماندهی و مرتفع کردن مشکلات مردم سبب تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

 
 
 
کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha