دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام هادی صادقی

حوزه/ معاون فرهنگی قوه قضائیه، تبعیت از ولی فقیه را ضامن حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه دادن راه امامان معصوم(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، شب گذشته در جمع طلاب و روحانیون و فعالان فرهنگی استان کرمانشاه، در حسینیه ثقلین استان کرمانشاه، با بیان اینکه باید از سیره و مکتب پیامبر اکرم (ص) درس گرفت، بیان داشت: هفته وحدت با روز وحدت امت و امامت متقارن گشت، لذا با وحدت پیرامون امر ولایت و در رأس آن ولایت ائمه اطهار علیهم السلام می توان از انقلاب و اسلام پاسداری کرد.

وی با بیان این که قطعأ با تأسی مکتب ائمه اطهار علیهم السلام، اقتدار انقلاب اسلامی در برابر دشمنان حفظ خواهد شد، ابراز داشت: با نگاهی به تاریخ گذشتگان درمی یابیم که حرکت در مسیر قرآن و امامان معصوم(ع)، سعادت دنیوی و اخروی را نصیب انسان ها خواهد کرد.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان اسلام، مسئله وحدت امری ضروری است که پیامبر اکرم (ص) بارها به آن اشاره کرده و برای حفظ آن تلاش های فراوانی انجام دادند.

وی، همچنین تبعیت از ولی فقیه را ضامن حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه دادن راه امامان معصوم(ع) است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه در ادامه با تاکید بر این که  9 دی تیر خلاصی بر پیکر فتنه گران بود، افزود: در جوامع اسلامی از سوی دشمنان اسلام فتنه هایی وجود دارد، لذا باید با بصیرت در برابر فتنه ها ایستاد و فتنه 88 را درس بزرگی بدانیم که هیچ گاه در مسیر دشمنان اسلام انحراف پیدا نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: مردم با خلق حماسه 9 دی پاسخی کوبنده توسط مردم ولایتمدار به دشمنان انقلاب و فتنه گران داده شد.

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات باید مایه وحدت و همدلی میان مردم باشد تا پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر گردد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha