پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
رسانه

حوزه/ در نشست مشترک مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران بر لزوم بهره‌گیری رسانه ملی از ظرفیت‌های مسجد مقدس جمکران برای ترویج مهدویت در جامعه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» نشست مشترک مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران ارشد شورای معارف برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی زاده در این نشست به تشریح جایگاه حساس مسجد مقدس جمکران و تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بر بهره‌گیری معنوی از این فضای مقدس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دستور امام زمان (علیه السلام) است که به مردم بگویید به این مکان رغبت کنند، رسانه ملی را اثرگذارترین عامل برای گرایش هر چه بیشتر مردم به وعده‌گاه منتظران دانست.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور خیل عظیم عاشقان و منتظران در طول سال به ویژه مناسبت‌های خاصی مانند نیمه شعبان، شب‌های قدر، ایام نوروز و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی، این بستر را بهترین ظرفیت برای تولید برنامه‌های فاخر با موضوع مهدویت عنوان و بر همکاری مسجد مقدس جمکران برای تسهیل حضور گروه‌های برنامه ساز در این فضای روحانی تاکید کرد.

حجت الاسلام هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتقای سطح مراسم فرهنگی مسجد مقدس جمکران خصوصاً دعای ندبه و استقبال بیش از پیش مردم از این مراسم و برنامه‌ها، بر اختصاص زمان پخش زنده این برنامه‌ها از شبکه‌های سراسری برای بهره‌گیری مردم در جای جای ایران اسلامی تاکید کرد.

وی در پایان از معاون سیما و مدیران وی دعوت کرد که با حضور در مسجد مقدس جمکران از نزدیک با ظرفیت‌ها و فرصت‌های این مکان مقدس آشنا شوند.

پورمحمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز ترویج فرهنگ مهدویت را از ارکان فعالیت‌های صدا و سیما عنوان کرد و بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از مسجد مقدس جمکران در این راستا سخن گفت.

وی با اشاره به اجرای طرح «به احترام باران» در مسجد مقدس جمکران، این حرکت فرهنگی را گامی در معنویت بخشی به اهالی رسانه و انس هرچه بیشتر آنان با امام زمان(علیه السلام) عنوان کرد.

در ادامه این نشست بکایی، رئیس شورای معارف سیما، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر شبکه قرآن، حجت الاسلام والمسلمین جعفری مدیر گروه معارف شبکه یک و میثم فکری مدیر گروه معارف شبکه سه سیما به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha