شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسلام هراسی در غرب

حوزه/ عالم آفریقایی گفت: دشمنان قصد دارند تا با ایجاد حرکات تروریستی، بیش از چهارصدهزارمسلمان را در کشورهای اروپایی جذب کنند و با این تغییر کل جمعیت دنیا علیه اسلام خواهد شد زیرا آنها می خواهند با نمود تکفیری ها به عنوان عناصر اصلی ، اسلام را در دنیا تخریب کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ ابوبکر از نیجریه ظهر امروز در همایش بین المللی خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز گفت: مسلمانان باید با صلح و آرامش با هم رفتار کرده و با مردم دیگر کشورها و دیگر مذاهب نیز با صلح زندگی کنند.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) به حدی با صداقت و امین بودند که حتی دشمنان ایشان نیز حضرت را امین می خواندند؛ این مساله برای همه ما یک الگو است تا بتوانیم این پیامبر بزرگ را منشارفتارهای خود قراردهیم.

این عالم آفریقایی گفت: مسلمانان باید با هم با رحمت رفتار کنند و نه اینکه همدیگر را بکشند و با خشونت با هم رفتار کنند؛ کسی حق ندارد این رفتارهای خشن را به پای جهاد بنویسد، زیرا اسلام با این حرکات به هیچ عنوان کنار نمی آید.

وی بیان کرد: امروزه دشمنان ما بخصوص یهود و غرب از این مساله بهره برداری می کنند تا جایگاه غیر رسمی و کذایی اسرائیل در دنیا تثبیت شود.

این عالم آفریقایی افزود: دشمنان برای تخریب چهره اسلام فعالیت های تروریسی در عالم اسلام را کلید زدند تا اسلام و چهره دین حنیف را خدشه دار کنند و این مساله کاملا یک توطئه بزرگ است.

وی گفت: دشمنان قصد دارند تا با ایجاد چنین حرکات، بیش از چهارصدهزارمسلمان را در کشورهای  اروپایی را جذب کنند و با این تغییر کل جمعیت دنیا علیه اسلام خواهد شد زیرا آنها می خواهند با نمود تکفیری ها به عنوان عناصر اصلی اسلام را در دنیا تخریب کنند.

ابوبکر بیان کرد: این مساله یک کشتار دسته جمعی است و بر اساس آیات قرآن، این مسایل کاملا مردود است و قطعا رفتار و عمل اسلامی ما است که باعث جذب دیگران خواهد شد نه اینکه این چنین در دنیا خونریزی کنیم.

وی افزود: تنها کشوری که در دنیا می تواند خود را جمهوری اسلامی بنامد، کشور ایران است و امیدواریم که خداوند به این کشور و رهبر و مسوولان آن کمک کند تا در این راه مقدسی که سالها است آغاز کرده اند موفق باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha