شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر ولایتی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه تکیه به قرآن کریم و تعقل در اسلام پاسخ جریان های تکفیری را می دهد، تصریح کرد: جوانان جهان اسلام باید از واقعیت ها و حقیقت های دین آگاهی یابند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه کنگره مقابله با جریان های تکفیری در جمع خبرنگاران به اهمیت برگزاری این اجلاس اشاره داشت و گفت: باید برای مقابله جدی با تفکر انحرافی جریان های تکفیری چنین همایش هایی با حضور علمای جهان اسلام برگزار شود.

وی با بیان اینکه تکیه به قرآن کریم و تعقل در اسلام پاسخ جریان های تکفیری را می دهد، تصریح کرد: جوانان جهان اسلام باید از واقعیت ها و حقیقت های دین آگاهی یابند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: در صورتی که جوانان اهل سنت از محتوای کنگره خطر جریان های تکفیری اطلاع یابند و قانع شوند، موضوع گروه های تکفیری و افراطی از بین خواهد رفت.

دکتر ولایتی به رسالت مهم رسانه ها در تبیین مباحث مطرح شده در کنگره خطر جریان های تکفیری اشاره داشت و گفت: در صورتی که رسانه ها اخبار و محتوای این کنگره را منعکس نکنند، موضوعات مطرح شده در سطح اجلاس باقی می ماند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha