شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ باید ریشه افکار و عقیده های انحرافی و غلط را بسوزانیم تا عقیده های باطل و انحرافی توسعه پیدا نکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی ظهر امروز در حاشیه برگزاری «کنگره خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز» با سفرای کشورهای اسلامی دیدار کردند.

ایشان، حضور سفرای کشورهای اسلامی در این کنگره را نشان از شناختن حق کشور خود در برابر جریان های تکفیری دانستند و گفتند: دنیا باید برای رفع این معضل بزرگ بسیج شود چرا که اگر این جریان ادامه پیدا کند دامن سایر کشورهایی که امروز عملا با آن درگیر نیستند را نیز خواهد گرفت.

ایشان با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از پیوستن جوانان به گروه های تکفیری باید اقدامات فرهنگی و عقیدتی در همه کشورها انجام شود، تصریح کردند: این کار را می توان با تاسیس شبکه ماهواره ای چند زبانه اجرایی کرد.

معظم له بر لزوم تلاش برای وحدت مسلمین تاکید کردند و افزودند: باید ریشه افکار و عقیده های انحرافی و غلط را بسوزانیم تا این عقیده های باطل و انحرافی توسعه پیدا نکند.

حضرت آیت الله  مکارم شیرازی همچنین به دستاوردهای علمی کنگره اشاره داشتند و گفتند: ما کتاب های زیادی را در کنگره قبل و این کنگره به زبان های مختلف منتشر کردیم و خوب است که مسئولان فرهنگی کشورهای خود را دعوت کنید تا از ثمره این زحمات استفاده شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha