دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ دشمنان منتظرند که به انقلاب ضربه وارد کنند و اگر نتوانیم آمادگی خود را برای حضور چشمگیر در انتخابات به رخ دشمن بکشانیم، قطعا در این عرصه و در ادامه راه دچار مشکلات جبران ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی، عصر امروز در دیدار مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی، اعضای هیئت مدیره کانون شاعران و مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی و جمعی از تاثیرگذاران و فعالان عرصه فرهنگ دینی استان قم  که در بنیاد بین المللی  علوم  وحیانی اسراء برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، گفتند: حضور مردم در انتخابات و در راهپیمایی 22 بهمن  آبروی نظام است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

ایشان باتاکید بر این که  اگر قدردان  نعمت انقلاب نباشیم، فردای قیامت همه مسئول خواهیم بود، عنوان کردند: مردم جامعه اسلامی حتما در انتخابات شرکت کنند و ما هم حتما شرکت می کنیم و هر کسی وظیفه دارد در این عرصه  شرکت فعال داشته و هر کاری از دست او بر می آید برای حضور  پر شورمردم در صحنه انتخابات انجام دهد.

این مفسر قرآن کریم خاطر نشان ساختند:  دشمنان منتظرند که به انقلاب ضربه وارد کنند و اگر نتوانیم حضور چشمگیر در انتخابات را به رخ دشمن بکشانیم، قطعا در این عرصه و در ادامه راه دچار مشکلات جبران ناپذیری خواهیم شد.

حضرت آیت الله جوادی آملی  با بیان این که همه دنیا عاشق سخنان رهبری و پیام های انقلاب هستند، گفتند: نباید نسبت به نظام که امانت الهی است، کاستی و کم کاری کرد، بزرگترین خدمت به نظام حفظ حضور حداکثری در انتخابات و در همه عرصه های سیاسی است.

ایشان در ادامه با توصیه به هیئت های مذهی با بیان این که در ایام فاطمیه باید مواظب اعمال و رفتار و سخنان خود باشیم تا  رنجش خاطر اهل بیت(ع) را فراهم نکنیم، گفتند: بی تردید در جامعه ای که غدیر حاکم است،  باید غدیری فکر و  رفتار کرد و بهانه به دست دشمن ندهیم.

 ایشان همچنین بیان داشتند: اگر کسی در جامعه ای که غدیر حاکم است، رفتار غدیری نداشته باشد، بی تردید از اهل بیت(ع) فاصله گرفته است و حذف خواهد شد.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: زمانی که غدیر حاکم است، نباید عمل غیر غدیری انجام داد؛ چون در این جامعه، همه برای اعتلاء و عزت اسلام ناب  تلاش می کنند و  تاکید روی مسئله  تقویت غدیر و وحدت جامعه دارند.

 این مرجع تقلید با تاکید براین که در جامعه غدیری کسی به فکر مقام و پست نبود،  ابراز داشتند:  اهل بیت(ع) برای عزت و ترویج اسلام  ناب دچار سختی و مشکلات زیادی شدند و  شیعیان و دل باختگان به آن معصومین(ع) هم  برای اعتلاء اسلام، خود را ارزان نفروختند و  ازجان و مال خود برای حفظ دین گذشتند.

در جامعه غدیری نباید بهانه به دست تکفیری داد

ایشان با اشاره به این که  باید جامعه را مانند حضرت علی(ع) اداره و هدایت کرد، ادامه دادند: باید در جامعه غدیری  فرهنگ زهرایی و علوی (ع)و سخنان آنها را حاکم کرد و این امر نیازمند جاذبه است و در جامعه غدیری نباید طوری رفتار کرد و سخن گفت که بهانه به دست داعش و تکفیری داده شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha