دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران براندیشه ها و دیدگاه ها و حکومت های ملل مختلف جهان حتی غرب هم تاثیر گذاشته و سئوالات مهم و چالش های بزرگی را در سیستم های حکومتی دنیا ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن آورده است: دریکی از نقاط مهم خاورمیانه، نظام جمهوری اسلامی به دست امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد و مردم با تمام هستی شان پا به میدان گذاشتند و مراحل مختلف قیام و نهضت و انقلاب اسلامی را طی کردند و اتفاقات و حوادث زیادی دراین میان اتفاق افتاد که با هوشیاری و بصیرت امام و امت پشت سرگذاشته شد و ملت بزرگ ایران از آن عبور کرد.

در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران براندیشه ها و دیدگاه ها و حکومت های ملل مختلف جهان حتی غرب هم تاثیر گذاشته و سئوالات مهمی و چالش های بزرگی را در سیستم های حکومتی دنیا ایجاد کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز جمهوری اسلامی در جهان جایگاه مهم و وزینی دارد و همه اینها به برکت اراده الهی و حضور مردم در صحنه و رهبری فرزانه آیت الله العظمی خامنه ای می باشد.

در ادامه بیانیه خاطرنشان کرد: حوزه های مقدس علمیه نیز بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رشد کمی و کیفی بی نظیری داشته و به رسالت های ملی و منطقه ای و جهانی می اندیشند و در این راه قدم های مهمی برداشته اند.

طلاب و روحانیون و اساتید و مسئولین حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن شرکت در راهپیمائی عظیم 22 بهمن از همه مردم شهید پرور برای شرکت در این حرکت ملی اسلامی دعوت به عمل می آوردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha