یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
22 بهمن

حوزه/ سازمان تبليغات اسلامي در بیانیه ای با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز جشن پيروزي كوخ نشينان بر كاخ نشينان، غلبه استقامت بر سازش كاري و اعلام آمادگی حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، در بیانیه ای با دعوت از آحاد ملت انقلابی ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: در روز 22 بهمن به شكرانه نعمت هاي عزت، استقلال ، حاكميت ديني، ولايت فقيه و مردم سالاري ديني به خيابان ها مي آئيم تا آمادگي خود براي حضور دشمن شكن در انتخابات هفتم اسفند ماه، به نمایش بگذاریم و نا اميدي را بر چهره كريه دشمنان غدار  و مكار جمهوري اسلامي بنشانیم

متن کامل بیانیه در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَنَزَعْنَا مَا فِي صُدُورِهِمْ مِنْ غِلٍّ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهِمُ الْأَنْهَارُ وَ قَالُوا الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِي هَدَانَا لِهَٰذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ لَقَدْ جَاءَتْ رُسُلُ رَبِّنَا بِالْحَقِّ وَنُودُوا أَنْ تِلْكُمُ الْجَنَّةُ أُورِثْتُمُوهَا بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (سوره مباركه اعراف، آيه 43)

و آنچه در دل ها از كينه و حسد  دارند بر مي كنيم (تا در صفا و صميميت با هم زندگي كنند)؛ و از زير (قصرها و درختان) آنها، نهر ها جريان دارد؛ مي گويند: «ستايش مخصوص خداوندي است كه ما را به اين (همه نعمت ها) رهنمون شد؛ و اگر خدا ما را هدايت نكرده بود، ما ( به اين ها ) راه نمي يافتيم. مسلما فرستادگان پروردگار ما، حق را آوردند» و ( در اين هنگام) به آنان ندا داده مي شود كه: «اين بهشت را در برابر اعمالي كه انجام مي داديد، به ارث برديد»

حمد و سپاس مخصوص خداوند تبارك و تعالي است كه لطف بي كرانش شامل گشت و در پي مجاهدت ها، ايثارگري ها و جانفشاني هاي ملت رشيد ايران به رهبري استثنائي مرجع رباني «حضرت آيت الله العظمي امام روح الله الموسوي الخميني (قدس الله نفسه الزكيه)» و روحانيت اصيل، عزت و اقتدار را به اين مرز و بوم ارزاني داشت.

حمد و سپاس مخصوص خداوند عزيز و حكيم است كه پوزه استبداد را به دست با كفايت مردم غيور ايران اسلامي به خاك ماليد و پايه هاي استكبار شرق و غرب را به لرزه در آورد و سست نمود.

حمد و سپاس خداوند لم يزلي را سزاست كه ملت ما را در مكتب غرور آفرين عاشورا، شهادت طلب و شهيد پرور قرار داد و بدين سان انقلاب اسلامي آنان را به پيروزي رساند.

انقلابي كه تجسم عيني صحنه هائي از روز دهم محرم سال 61 هجري، تنها يكي از بركات وجودي آن است. فهميده هاي سيزده ساله اين انقلاب، حلاوت شهادت را چشيدند و احلي من العسل بودن آن، براي سيزده ساله مه پاره عاشورا را عينيت بخشيدند. مادران شهداي كربلاي ايران، با افتخار به اين مصائب جانسوز، شير زن حيدري را يادآوري نمودند كه به عشق امامش، حتي براي استقبال از پيكر فرزندان، از خيمه بيرون نمي آيد.

و حمد و سپاس مخصوص خداوند غالبي است كه بر تمام كيد ها، كينه ها، ترفند ها و سرمايه گذاري هاي بزرگ سخت و نرمي كه براي از بين بردن  اين انقلاب عظيم مردمي تاكنون صورت گرفته است، فائق آمد و انقلابي كه بار ها و بار ها فقط تا يك هفته ديگر (!) سرنگون مي شد را به دعاي حضرت بقية الله الأعظم (عجل‌الله تعالي‌فرجه‌الشريف) به سي و هشتمين سال عمر پر بركتش وارد نمود.

جشن پيروزي انقلاب اسلامي، جشن قدرت نمائي اسلام و معنويت راستين در جهان إلحاد و بي خدائي ها است.

 جشن غلبه حنجر هاي گرم حق طلب بر خنجر هاي سرد تكفيري ها، اين زباله هاي توليدي صهيونيسم است.

جشن غلبه كوخ نشينان مقاوم يمني بر كاخ نشينان غرق در شهوت حجاز عصر جاهليت مدرن است.

جشن غلبه اراده ها بر دلارها است.

جشن غلبه استقامت بر سازش كاري است.

جشن غلبه حزب الله سرفراز و استشهاديون در محاصره غزه، بر چهارمين ارتش تا بن دندان مسلح غاصب و كودك كش است.

جشن ما جشن غلبه اشك هاي نيمه شب پير جماران و خلف شايسته وي و فرزندان راستينش در نيجريه و سوريه و عراق و لبنان و فلسطين و بحرين و شرق حجاز بر قهقهه احمقانه و از سرمستي شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار و شيطانك ها و نوكران ذليل نفتي آنان است.

امسال 22 بهمن را به ابو الشهداء «شيخ زكزاكي» و خانواده هاي صبور و مظلوم شهيد نمر، شهيد قنطار، شهداي غريب افغانستاني مدافع حرم و تمام بچه هاي خونين بال حاج قاسم، تبريك مي گوئيم و به همه آنان كه ثمرات تمام نشدني چشمه جوشان و مبارك انقلاب اسلامي هستند، افتخار مي كنيم.

در روز 22 بهمن هم به شكرانه اين الطاف بيكران خداوندي و در كنار نوزاد ده روزه اي كه 57 روز بعد از شهادت پدر در راه دفاع عاشقانه از حرم سيده زينب (سلام ‌الله‌عليها)، به دنيا آمد، به خيابان ها مي آئيم تا ضمن به نمايش گذاردن آمادگي مان براي حضور دشمن شكن در انتخابات هفتم اسفند ماه، خداي مهربان به آبروي او و ديگر يادگاران جلوه هاي حيات و پويائي روز افزون انقلاب اسلامي، به ما هم نظر لطفي نمايد و نعمت هاي عزت، استقلال ، حاكميت ديني، ولايت فقيه و مردم سالاري ديني را از ما دريغ ننمايد و غبار يأس و نا اميدي را بر چهره كريه دشمنان غدار  و مكار جمهوري اسلامي بنشاند و مآلا دل هاي مشتاق ظهور عدالت گستر جهاني، بيش از پيش آماده گردد. ان شاء الله

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha