جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیسی دادستان کل کشور

دادستان کل کشور، حضور حداکثری در انتخابات را صیانت مکتب عاشورا خواند و تصریح کرد: خط انقلاب، امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب ایران است و هر دوی اینها با حضور حداکثری و رأی ملت محفوظ می ماند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز در مکتب نرجس (س) بیرجند، گفت: انسان های رشد یافته از نظر قرآن سختی‌ها و مشکلات زیادی را با صبر و بردباری تحمل کرده و تلاش کرده اند که از مسیر بندگی و عبودیت خارج نشوند.

دادستان کل کشور، ظرفیت برخی افراد را در شکست و پبروزی کم دانست و با بیان این که نباید سختی ها انسان را از مسیر بندگی خارج کند، ابراز داشت: نام هیچ پیامبری در قرآن برده نشده، مگر اینکه آن پیامبر با مشکلات و سختی هایی مواجه بوده است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جامعه نیازمند افراد مومن و با ظرفیت است، افزود: باید در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، تربیتی و ... افراد با ظرفیت و متدین را پرورش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه با اشاره به بایکوت خبری شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن از سوی رسانه های غربی، تاکید کرد: امروز تمام رسالت افراد انقلابی این است که پیام انقلاب را به دنیا برسانند.

دادستان کل کشور، تغییر دشمنی های غربی ها در سه دهه انقلاب را دلیل ناتوانی آنان عنوان کرد و افزود: در دهه اول انقلاب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگ تحمیلی را به راه انداختند، در دهه دوم تلاش کردند تا این نظام کارآمد نباشد و در دهه سوم نیز تلاش کردند که پیام انقلاب در درون انقلاب بماند و به دنیا نرسد.

وی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب اسلامی در دل های جهانیان جای دارد، افزود: ایستادگی مردم یمن، عراق، سوریه، نیجریه و دیگر کشورهای مظلوم جهان در برابر کفر به خاطر دریافت پیام های انقلاب اسلامی است

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بصیرت مردم ایران اسلامی، تصریح کرد: بیش از 7 هزار کانال ماهواره ای که 50 کانال آن فارسی زبان می باشند، به دنبال شبهه پراکنی و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه هستند که البته با بصیرت و هوشیاری مردم راه به جایی نبرده و مردم پرشورتر از گذشته در صحنه حضور دارند.

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را صیانت مکتب عاشورا خواند و تصریح کرد: خط انقلاب اسلامی، امتداد عاشورای حسینی و بیداری اسلامی در جهان نیز در امتداد انقلاب ایران است و هر دوی اینها با حضور  حداکثری و رای ملت محفوظ می ماند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب، هر سال تقریباً یک انتخابات در کشور برگزار شده است، افزود: تمام نهادها و ارکان نظام با رای ملت انتخاب می شوند و مردم سرنوشت خود را رقم می زنند.

 نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که در انتخابات ابتدا حضور مردم مهم است، چراکه شرکت حداکثری دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس می کند، یادآورشد: انتخاب اصلی یکی دیگر از  مهمتریم مسائل انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نظام اسلامی نقطه امید همه آزادی خواهان و استقلال طلبان جهان است، بیان کرد: ان شاء الله همانند حماسه ۲۲ بهمن، در انتخابات هفتم اسفند نیز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha