یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسن ممدوحی، در جلسه درس اخلاق مدرسه امام خمینی کرمانشاه

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: طلاب و روحانیون باید در مرحله اول ، خود را رشد داده و به جایگاه والایی برسانند و سپس زمینه های سعادت و تعالی مردم را در جامعه فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، جلسه درس اخلاق، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: طلاب و روحانیون سربازان حضرت ولی عصر (عج) و پروانه های شریعت و شمع ولایت هستند، گفت: مجلسی محبوب تر از مجالس مذاکره علمی نزد خداوند متعال نیست و در روایات به برگزاری جلسات با حضور اندیشمندان تأکید شده، چرا که مایه برکت و نزول ملائکه هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خدای سبحان درجات والایی برای دانش آموختگان دین قرار داده، ولذا طلاب و روحانیون مورد عنایات ویژه خداوند متعال هستند.

وی ادامه داد: لحظه لحظه زندگی عالم مملو از تفکرات و عنایات خداوند متعال است، چرا که امور و اوقات خود را با مراجعه به قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام می گذراند و این شاکله مورد پسند و رضایت پروردگار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) را گره گشای مشکلات دانست و بیان داشت: طلاب و روحانیون باید در مرحله اول خود را رشد داده و به جایگاه والایی برسانند و سپس زمینه های سعادت و تعالی مردم را در جامعه فراهم نمایند.

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha