یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام قطبی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حفاظت از خط انقلاب، از درون حوزه ها شروع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در اصفهان با تاکید بر سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: رویکرد خوبی در ایران در حال اتفاق افتادن است، و آن این است که بجای تقسیم بندی مردم به راست و چپ و یا اصلاح طلب و اصول گرا بیاییم تکلیف خود را با انقلابی و غیر انقلابی بودن افراد مشخص کنیم.

وی ادامه داد: می بایست برموضوع انقلابی بودن و شاخصه های مهم آن تاکید کرد، توصیه های مقام معظم در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هم بر این موضوع بوده است؛ طلاب باید هوشیار باشند و در خط انقلاب باقی بمانند چرا که این امر باعث حفظ حوزه ها می شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: این بحث بسیار بحث پویا و زنده ای است که  نظام ما بر پایه یک تفکر انقلابی شکل گرفته است و برای پایداری آن نیاز است که این تفکر باقی بماند.

وی ابراز کرد:  شروع این موج انقلابی از حوزه بوده است و امروز نیز باید از درون حوزه در اولین محل به حفظ آن اهمیت داده شود، اگر زیربنای این تفکر سست بشود پیکر نظام نیز از درون آسیب می بیند، این نظام از ابتدا با اندیشه های امام راحل و بر مبنای انقلابی بودن از تعریف ایشان شکل گرفت.

حجت الاسلام قطبی خاطر نشان کرد: ما باید به روح انقلاب وفادار بمانیم و با روحیه انقلابی به معنای رعایت اصول، شناخت دقیق دین، حرکت پرشتاب و جهاد گرایانه و مجاهدانه عمل کنیم تا انقلاب پایدار بماند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha